Colombia - Reisverslag uit Bogota, Colombia van peter - WaarBenJij.nu Colombia - Reisverslag uit Bogota, Colombia van peter - WaarBenJij.nu

Colombia

Door: Peter Bultena

Blijf op de hoogte en volg peter

16 Januari 2017 | Colombia, Bogota

Nog 62 uur, Dan zit Peter in het vliegtuig naar een nieuwe bestemming! en op veler verzoek zal ik tijdens deze reis weer gaan bloggen.

Bij deze dus een openings en testblog, ik kan nog niet veel vertellen, want weet ook zelf totaal niet wat deze reis gaat brengen aangezien ik nul plannen heb behalve het feit donderdag 1910u plaatselijke tijd voet te zetten op zuid amerikaanse bodem! Als jullie allemaal al heerlijk liggen te slapen, begint voor mij een nieuw avontuur als solo traveller! heerlijk! Heb ik paniek nog even wat spaanse woordjes geleerd? JA! en de rugak wordt ingepakt. morgen laastste inkopen, inchecken en het laatste gedoe.

Hoop jullie weer te vermaken met mijn blog, jullie horen snel van mij!

Groeten!

  • 16 Januari 2017 - 21:19

    Jolien:

    Yesss met het inpakken is de reis dus eigenlijk al begonnen! Heel veel plezier en ik ben benieuwd! Groetjes :)

  • 16 Januari 2017 - 21:45

    Resi:

    Testblog is gelukt!!!
    Ben benieuwd naar de rest!
    Ik zie iig woensdag nog ff!!
    Tot dan!
    Xx

  • 16 Januari 2017 - 22:26

    Marjolein :

    Succes met het laatste gedoe en daarna veel plezier! Spannend hoor, ik ben benieuwd naar je reisverhalen. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogota

peter

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 1029
Totaal aantal bezoekers 7411

Voorgaande reizen:

19 Januari 2017 - 15 Februari 2017

Colombia

27 Juli 2013 - 19 Augustus 2013

Thailand/Cambodja

Landen bezocht: